br להיפתח מחדש: מהו העיצוב האנושי? - העמקה ושדות אנרגטים, חלק 3 -->

יום ראשון

מהו העיצוב האנושי? - העמקה ושדות אנרגטים, חלק 3

למאמר הקודם - מהו העיצוב האנושי (Human Design)? - כניסה פנימה, חלק 2

שדות אנרגטים 

הדבר הראשון שהעיצוב האנושי (human design) מדבר עליו הוא שדות אנרגטים. לכל אדם יש שדה אנרגטי מסביב לגופו, שהוא למעשה האנרגיה שבונה את גוף האדם, וגופינו לא יכול להתקיים בלעדיו. לשדה האנרגטי יש מספר שמות: הילה, אורה, שדה אלקטרומגנטי, הגוף האנרגטי.

השדה בגודלו הוא כפול 2 מאורך ידנו, והוא נמצא מסביבנו 360 מעלות. על פי תורות שונות, השדה יכול להגיע גם לאורך של 7 מטרים, וישנם תורות שאומרות שהשדה הוא אינסופי. וכמובן הכל תלוי בדחיסות של שכבות ההילה. מכיוון שככל שנתרחק מהגוף, כך השדה האנרגטי פחות דחוס ופחות קשור לעולם הפיסי.

העיצוב האנושי העניק לנו ידע מדהים על השדות האנרגטים של בני האדם.
הדבר הראשון שקיבלנו במידע, הוא שישנם 4 סוגים של שדות אנרגטים, והם מחולקים על פי הסטיסטיקות של המפות לאחוזים מאוד ברורים.
לכל שדה אנרגטי ישנה דרך שבה השדה הזה מתפקד בצורה הנכונה עבורו ביותר וכיצד השדה הזה משפיע ומושפע מהסביבה. מכיוון שכל שדה אנרגטי מחובר לגוף אך גם "נוגע" באופן תמידי בסביבה, הגוף מושפע דרכו מהסביבה עצמה.

למעשה השדה האנרגטי הוא זה "שמדבר" עם הסביבה לפני שאנחנו מדברים עם הגרון או אפילו עם שפת הגוף שלנו. בהיומן דיזיין יש משפט שאומר שההילה שלנו היא כרטיס הביקור שלנו.
במפגש בין שני אנשים יהיה אפשר לחוש בצורה מאוד חזקה את נוכחות השדה האנרגטי של השני, בעיקר אם שותקים לזמן ארוך. הכל כמובן תלוי אם אתם רגישים בשדה האנרגטי שלכם או לא.

כיצד לראות את המפה האישית שלכם?
לפני שנמשיך במידע, אולי תשמחו קודם כל לראות את המפה שלכם. כי המידע הפשוט שתוכלו לקבל יעזור לכם בהמשך הקריאה.
בשביל זה עליכם להזין את תאריך הלידה שלכם, וגם את שעת הלידה שלכם, ואת מיקום הלידה. על מנת לראות את המפה שלכם לחצו על הקישור הזה, הזינו את פרטי הלידה שלכם ואז אשרו על כפתור ה submit. ותקבלו את המפה האישית שלכם.
אם אינכם יודעים בשום דרך את השעת לידה שלכם, נסו למצוא את הזמן הנכון ביותר דרך ההורים או קרובי משפחה אחרים, או דרך משרד הפנים (כוכבית 3450), ולבני 50 פלוס, דרך בית החולים שבו נולדתם.

סוגי שדות האנרגיה על פי העיצוב האנושי
לכל סוג של שדה אנרגטי קוראים 'טיפוס'. אחרי שתפתחו את המפה שלכם אתם תראו מעל המפה את המילה Type ולידה את הסוג השדה אנרגטי שלכם.
להלן תקצירי מאמרים על סוגי הטיפוסים השונים. חשוב לדעת שהמידע על סוגי השדות הוא רק הקצה של ההתחלה של המידע שתקבלו מהמפה שלכם. אל תעצרו שם ותגלו עולם מדהים.


ג'נרטור
השדה האנרגטי הנפוץ ביותר שישנו נקרא ג'נרטור (Generator/Manifesting Generetor) או בעברית "מחולל", והוא במספר עגול 67% מכלל האנשים בעולם. זהו השדה שעליו לומדים בכל התורות של ההלינג ומדברים עליו בכל השיטות ריפוי העתיקות מכיוון שהוא רוב האוכלוסיה. טיפוס הג'נרטור הוא אנרגטי, וחשוב לו ללמוד על עצמו וכיצד לעבוד נכון עם האנרגיה שלו, על מנת שיוכל לנצל את העשייה בצורה נכונה ומספקת, ולא לבזבז אנרגיה ולחוש חוסר סיפוק ותיסכול בחייו. להמשך קריאה על טיפוס ג'נרטור המשיכו לקרוא כאן על "ג'נרטורים"...

פרוג'קטור
השדה האנרגטי הבא נקרא פרוג'קטור (Projector), או בעברית "מקרין", שעל פי הסטיסטיקה הוא 22 אחוז מהאוכלוסיה. זהו שדה אנרגטי חודרני אשר מכוון פנימה לעצמכם וגם החוצה, לעבר האחר, והוא פועל כך על מנת לזהות את עצמכם ואת האחרים, ללמוד אותם, להתחבר אליהם, ובנוי בצורה כזאת שאחרים יוכלו להזמין את הפרוג'קטורים. 

לטיפוס הפרוג'קטור יש יכולת לזהות את האחר עקב המבנה המיוחד של השדה האנרגטי שלו. הפרוג'קטורים הם טיפוסים לא אנרגטים במהותם, ולכן בטבע שלהם הם לא אנשים יוזמים, ולמעשה הם אלו שמקבלים הזמנה מהאחר. אך הפרוג'קטור יכול להיות אדם מאוד ממורמר כאשר הוא מנסה שאחרים יראו את האור שלו ומזמין את עצמו לפעול ביחד איתם. רק כשמזהים באמת את הפרוג'קטור ומזמינים אותו בהזמנה רשמית, נכון עבורו לעשות את עבודתו או להיכנס למערכת יחסים בצורה הטובה ביותר. לעוד מידע על פרוג'קטורים המשיכו לקרוא כאן על "פרוג'קטורים".

מניפסטור
שדה אנרגטי זה שייך ל 10% מכלל האוכלוסיה. לאנשים עם שדה אנרגטי מניפסטור, יש יכולת מובנית ואוטומטית ליזום ולהניע אנשים להתחיל לפעול. השדה האנרגטי הזה הוא עוצמתי, וגורם לאנשים אחרים להרגיש אותו, עוד לפני שהמניפסטור עצמו יוזם. אלו טיפוסים אנרגטיים אשר הדבר העיקרי שמספק אותם באמת הוא להשפיע על אנשים. אך המניפסטורים צריכים ללמוד שלא כולם יכולים להיות מושפעים מהם, ולדעת שהכעס שלהם בחיים נגרם כי הם אינם מיידעים את הסביבה שהם עומדים להשפיע עליהם בצורה כלשהי. להמשך קריאת המאמר על "מניפסטורים"


רפלקטור
זהו הטיפוס הנדיר ביותר מכיוון שהוא בערך 1% מהאוכלוסיה. אלו אנשים מאוד מיוחדים, ובעלי תפקיד נדיר בכדור הארץ. אצל הרפלקטור כל המרכזים האנרגטים פתוחים, מה שאומר שהוא יכול להיות אדם מאוד רגיש, וגם מאוד מותנה. הם טיפוסים לא אנרגטים בטיבעם והם תלויים באנרגיה של אחרים על מנת להיות בעשייה. ולכן לרפלקטורים יש צורך חשוב לדעת לעבוד נכון עם האנרגיה שלהם, כי כשהם מותנים הם עובדים מאוד קשה. על הרפלקטור להיות מאוד סבלני, ולחכות זמן רב עד שהוא מגיע להחלטה חשובה בחייו. יש לרפלקטור הילה סופגת. מצד אחד היא סופגת הכל, אך מצד שני אנשים "מחליקים" עליה. והם יכולים לסגור את עצמם מהשפעות של אחרים. הרפלקטורים מושפעים מאנשים אחרים, בגלל הרגישות שלהם, אך הם לא מותנים באותה דרך כמו שאר הטיפוסים.
להמשך קריאת המאמר על "רפלקטורים".

להמשך קריאת חלק 5 - התניות ותירוץ התאומים

לעוד לפרטים על סשן אישי עם מפת העיצוב האנושי שלכם

למידע על קורס בינלאומי ללימוד העיצוב האנושי והעמקה בחוויה לחצו כאן




להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים