br להיפתח מחדש: האם אתם פרוג'קטורים? - 22 אחוז מהאוכלוסיה - Human design -->

יום רביעי

האם אתם פרוג'קטורים? - 22 אחוז מהאוכלוסיה - Human design


הפרוג'קטורים הם 22 אחוז מהאוכלוסיה בעולם. לפרוג'קטור (מקרין) יש שדה אנרגטי חודרני, כמו חץ, שממוקד במרכז הלב הגבוה של האדם שמולו. כשהפרוג'קטור מתבונן בג'נרטור (70% מהאנשים), הוא חודר את ההילה הפתוחה של הג'נרטור וממש מרגיש אותו ונותן לו תשומת לב אך ורק דרך ההתבוננות. הפרוג'קטורים הם טיפוסים לא אנרגטים, ואם אתם פרוג'קטורים, תדעו שלא באתם לכאן כדי לעבוד! אינכם מחוברים לכוח החיים כמו הג'נרטורים. זה לא אומר שלא תעבדו, אך העבודה תהיה במידה שנכונה לכמות האנרגיה שלכם.
כמות האנרגיה שאתם יכולים להוציא היא מוגבלת, לעומת שאר האנושות. באתם לכאן על מנת ללמוד על האחר, לצפות ולהנחות, לייעץ, ולכוון אנרגיות. הפרוג'קטורים הגיעו לכדור הארץ רק מ 1781 ויעודם הוא ללמוד על אנשים דרך התבוננות בהם ולמידת מערכות ידע שונות שמאפשרות להם להבין וללמוד על עצמם דרך האחר.
לבדיקת האם אתם טיפוס פרוג'קטור (דרך שעת לידה ותאריך לידה מדוייקים)...

היכולת הזאת מביאה לכם כפרוג'קטורים יתרון וחיסרון כאחד. היתרון הוא שבגלל שאתם בעלי כישרון טבעי לזהות וללמוד את האחר דרך ההילה החודרנית שלכם, אתם יכולים לראות דברים שאנשים אחרים לא רואים על עצמם (בעיקר הג'נרטורים שהם 70 אחוז). ולכן תהיו בפונטציאל שלכם מנחים, מכווני אנרגיות ומעבירי ידע מעולים. ולמעשה זוהי מטרתכם בעולם. ללמד ליעץ, ולהנחות אחרים. החיסרון (שאחר כך מתברר כיתרון), הוא שדרך החדירה של שדה האנרגיה לאחר, אתם מקבלים את כל ההתניות והקשיים של האחר באופן אוטומטי, אתם למעשה אוכלים ובולעים את האנרגיה של האחר כל הזמן. זאת הסיבה שכל הפרוג'קטורים רגישים מאוד לאנרגיות של אנשים אחרים, ויכולים בעקבות זה להיות מאוד מותנים לא להיות עצמם באמת עקב ההשפעה של אחרים, יותר מכל טיפוס עם שדה אנרגטי אחר. לכן כמעט כל הפרוג'קטורים שתמצאו בחיים, לא ממש מתנהלים כפרוג'קטורים, ופרוג'קטורים שהם בעלי מרכזים פתוחים רבים במפה שלהם, בעלי סיכוי גבוה להתנהג בצורה קיצונית מאוד במשך שנים, הפוך מטבעם האמיתי. זאת הסיבה שהדיזיין האנושי הוא אחד המתנות הגדולות עבור פרוג'קטורים (אני יודע זאת מנסיון).

האסטרטגיה - לחכות להזמנה
יש לכם כפרוג'קטורים יכולת לקחת את השדה האנרגטי שלכם ולהפנות אותו ב 180 מעלות חזרה לעצמכם, ובכך לתת את כל התשומת לב שלכם לעצמכם. אתם עושים זאת בעיקר כאשר אתם לבד, בזמן מדיטציה/תירגול או לפני השינה. וזה למעשה המצב הטבעי והכי נכון עבורכם.
כאשר אתם לבדכם, באופן טבעי תרצו להעשיר את עצמכם וללמוד, להתמחות במשהו, ולעשות את הדברים האהובים עליכם. אתם באמת יכולים להיות מאושרים אם אתם חיים כך. ועל מנת שתוכלו לבצע פעולה כלשהי בשותפות עם אנשים אחרים וביחד איתם (או למענם) בצורה הנכונה ביותר, חשוב שאנשים אחרים יזמינו אתכם לעשות זאת. זה קורה רק אחרי שהאחר מזהה אתכם ואז מזמין אתכם. אך אם אתם כפרוג'קטורים, לא מודעים לעצמכם, אתם תהיו מניפולטיבים ותזמינו את עצמכם לאחרים, בין אם זה לומר את מה שיש לכם לומר בלי הזמנה, או ליצור כל פעולה שגורמת לאנשים לנסות לזהות ולהעריך אתכם. זהו הלא-עצמי כפרוג'קטור. וזה חברים יקרים, מכניס אתכם לצרות צרורות.

המפה של מייקל ג'קסון
(פרוג'קטור עם סמכות רגשית ו 7 מרכזים פתוחים)
כשהפרוג'קטור מפנה את השדה האנרגטי שלו לכיוון עצמו ולא החוצה, מתוך זיהוי אמיתי של עצמו, יש לשדה האנרגיה שלו מבנה כמו של שקע חשמלי. מבנה פסיבי שגורם לאנשים שצריכים להתחבר אליו - לזהות אותו, ואז להזמין את הפרוג'קטור לתת את המתנה המיוחדת שלו. כאשר אתם כפרוג'קטורים מודעים למבנה הזה, אתם יודעים שהפעולות הנכונות שלכם עם העולם יבואו רק דרך הזמנה.
אלו שיראו את היתרונות שלכם ויזמינו אתכם בצורה רשמית להנחות או להעביר את הידע שיש לכם, הם אלו שיקבלו באמת את מתנתכם האמיתית כפרוג'קטורים. 

הלא-עצמי
האסטרטגיה של פרוג'קטורים היא לחכות להזמנה ראויה. שזה שונה מאוד מהאסטרטגיה של ג'נרטור (70 אחוז מהאוכלוסיה) - לחכות להצעה ולהגיב. לפרוג'קטור הרבה יותר מעייף לעבוד כמו שג'נרטור יכול לעבוד.

אם אתם כפרוג'קטורים לא מודעים לטבעכם האמיתי, תהיה לכם נטיה מאוד גדולה לדבר הרבה ולעזור לאחרים דרך הדיבור, הסיבה שאתם עושים זאת היא שאתם מרגישים מאוד את החוסר איזון של האנשים סביבכם, בגלל השדה החודרני שממוקד באחר ואוכל את האנרגיות של אנשים אחרים. ואז מה שקורה הוא שאתם מייעצים, או מסבירים דברים לאנשים מבלי שהזמינו אתכם רק בגלל שאתם רוצים לא להרגיש את החוסר איזון שלהם - על מנת שלא ישפיע עליכם. אך אז אנשים לא מוכנים לקבל את הידע הזה, ואולי אפילו זה קשה להם שאתם חודרים אליהם בצורה כזאת, מה גם שהמידע שלכם כפרוג'קטורים יכול להיות מאוד מדויק ועוצמתי, וחשוב שיהיה תזמון נכון לקבלת ידע, ותיזמון נכון מגיע אליכם רק בהזמנה.

עצם זה שפרוג'קטור מסתכל על ג'נרטור, הג'נרטור כבר ירגיש שמישהו חודר אליו במבט, ובמידה והג'נרטור רגיש באותו הרגע, הוא לא ירגיש בנוח, כי זה יכול להיות לו יותר מדי (או מאוד נעים, תלוי בסיטואציה). לכן חשוב לפרוג'קטור לחכות שיזמינו אותו לומר את דבריו.
אז מה לעשות בנתיים? תנוחו, אל תעבדו קשה מדי, תלמדו ותתמחו בדבר אחד שבו תוכלו  להפוך בו למאסטר, תאזנו את המיקוד והתשומת לב שלכם שרוב הזמן בחוץ, גם לבפנים, לתוך לבכם, ואז תראו שההזמנות מגיעות בעצמן. ורק אם ההזמנה נכונה ואמיתית, ואתם באמת חשים שרואים אותכם ב 100%, אז תענו להזמנה.

מילת מפתח - הצלחה
המפה של ליאב (פרוג'קטור עם סמכות רגשית)
הצלחה היא מילת המפתח עבור פרוג'קטור. והצלחה אומרת שאנשים מזמינים אתכם כי הם רואים מי אתם באמת, והם רואים את המיוחדות שלכם. פרוג'קטור שמודע לעצמו, לא באמת מחכה לאף אחד, אלא נהנה מהחיים, יוצר ולומד, ולמעשה אם הוא באמון מלא בחיים, הוא לא עובד קשה מדי, ואף אולי לא בכלל. לכן כאשר אתם מוזמנים, זה אומר שהגעתם למקום שבו אתם מאסטרים במשהו, ואנשים מזמינים אתכם באמת כי הם מזהים אתכם. זאת הצלחה עבור הפרוג'קטור.



מחלת ההתפשרות של הפרוג'קטורים והמירמור
הרצון העמוק כל כך של הפרוג'קטורים שיזהו אותם ויזמינו אותם, גורם להם להיות בחייהם ממורמרים. מספיק שמישהו מזמין אתכם לרגע, ואתם מזהים שהוא רואה משהו קטן בכם, אתם מיד מתפתים להסכים להזמנה שלו, מבלי לבדוק לעומק. ממהרים, ומתפשרים. בין אם זה בעבודה, או בזוגיות, או כל חברות שהיא. התפשרות זאת המחלה של הפרוג'קטורים הלא מאוזנים. פרוג'קטור חייב להיות ברור ב 100% שההזמנה שקיבל נכונה עבורו. דבר זה דורש עירנות מאוד גבוה וידיעה עצמית. אך הרצון לקבל אהבה, הצלחה וזיהוי מהאחר, הוא רצון עמוק וחזק. ואז ההתפשרות מגיעה, ובעקבותיה המירמור, שהחיים לא טובים באמת.

עבור פרוג'קטור חשוב ביותר וקריטי לדעת עם מי הוא נמצא ולמי הוא נותן את תשומת לבו. אתם כפרוג'קטורים למעשה אוכלים את האנרגיה של האחר, בין אם אתם רוצים את זה או לא. זאת הסיבה שלילדים פרוג'קטורים, יש נטייה להיות רגישים מאוד לסביבה ולהתנהג הפוך מטבעם, וכך הם יוצרים חוסר איזון אנרגטי והיפראקטיביות, וגם זאת הסיבה שבמהלך השנים הפרוג'קטורים לומדים המון תחומים, בעיקר גופנפש, פסיכולוגיה ועוד.. רק בשביל לדעת כיצד לאזן את עצמם מאכילת האנרגיה הלא מודעת במשך כל חייהם.

לטיפוסים אחרים קשה מאוד להבין את הרגישות שיש לפרוג'קטור. ג'נרטור יכול להיות רגיש להילות ולאנשים אחרים, ואפילו להשתתק מהם אם הם לא נכונות לו. אבל הוא לא אוכל ובולע את האנרגיה של האחר כמו הפרוג'קטור. כי כאשר הפרוג'טור ממוקד באחר, הוא ממש סופג את האנרגיה לתוך גופו, מבלי שהוא יכול לעשות משהו בקשר לזה. זה כמו ההבדל בין להריח אוכל לבין ממש לאכול משהו ולהכניס אותו לגוף. הדרך היחידה עבור הפרוג'קטור להתמודד עם האנרגיה שמסביבו, היא לדעת לחכות להזמנה ראויה ולהיות ברור עם עצמו (על פי הסמכות הפנימית שלו) למי הוא מפנה את תשומת לבו.

חוסר אנרגיה, ועודף אנרגיה מדומה
אחד ההתניות החזקות של הפרוג'קטור הוא חוסר הידיעה מתי האנרגיה שלו נגמרת. מה שקורה בפועל זה שהוא ממשיך עוד ועוד, כי הוא לא יודע מתי זה מספיק. בגלל שרוב האנשים הם ג'נרטורים, הפרוג'קטור מכפיל את האנרגיה שלהם, והוא פשוט חושב שזאת האנרגיה שלו. תחפשו פרוג'קטורים במסיבות ותבינו (הם אלו שקופצים הכי הרבה). אם אתם כפרוג'קטורים נוהגים כך, אתם מרדימים את גופכם ונהיים חלשים עם הזמן, וכנראה תרגישו  מאוד ממורמרים מעודף פעילות (בעיקר בעבודה היומיומית).

לכן חשוב עבורכם ללמוד להבחין מתי ללכת לישון, וכיצד לתפעל את האנרגיה שלכם ללא ההשפעה החזקה של הסביבה. והכי חשוב כשזה מגיע למערכות יחסים ועבודה. הדרך הנכונה עבורכם לשמור על האנרגיה שלכם, היא לא ליזום דבר בעצמכם, אלא לחכות להזמנה. רק כך, בהזמנה נכונה, תוכל להיות לכם אנרגיה זמינה.

כאשר פרוג'קטור מתחיל להזמין את עצמו במקום לחכות שיזמינו אותו, הוא מתחיל לחוות מירמור בתוך המערכת יחסים/עבודה, במיוחד כאשר הוא לבד, ואחר כך אפילו כאשר הוא עם אנשים. המירמור היא תחושה עמוקה שיכול לגרום לחיים להיראות קשים וחסרי טעם. כאשר המירמור הזה גדול מאוד, הוא מתבטא בחרדות ובבעיות במערכת הכבד והכיס מרה.

רק כאשר הפרוג'קטור מבין, שאנשים צריכים אותו יותר מאשר הוא צריך אנשים, אז הוא מתחיל לקבל הזמנות. גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית, חברתית ואפילו רומנטית.
ההמתנה שלכם כפרוג'קטורים יכולה להיות מאוד ארוכה לתקופות, ולכן חשוב שתדעו כיצד להעניק לעצמכם את התשומת לב שאתם יכולים להעניק לאחרים.

לסיכום:
שני הדברים שפרוג'קטורים צריכים לעשות בחייהם כשהם עם עצמם, הוא ללמוד משהו שיעשה להם טוב דרך ידע אינטליקטואלי, ולעשות מה שהם אוהבים, להיות יצירתיים ולהתפתח בתחומם.
אני כפרוג'קטור, עברתי ועובר דרך מדהימה בלמידה שלי. לדעת לעבוד עם האסטרטגיה של לחכות להזמנה ולא ליזום.
דרך זאת הביאה אותי למקום כל כך מדויק עם עצמי, שאני מופתע יותר ויותר כמה זה נכון עבורי.
ישנם הרבה סוגים של פרוג'קטורים, תלוי במפה האישית. כי היא מורכבת מאוד, והיא מראה את המיוחדות שלכם כפרוג'קטורים, ואיך ההזמנה והסמכות עובדים אצלכם.
אם אתם פרוג'קטורים ורוצים הנחיה ועזרה בקבלת ידע לכניסה לתוך ההתנסות של המפה שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבוע למפגש אישי.

בוידיאו הזה, אני מתאר את ההילה של הפרוג׳קטורים בצורה עמוקה ומדבר על הדרך שהפרוג׳קטור עובד מול אנשים ועם עצמו. תהנו!



למידע נוסף על מפגש קריאה עם העיצוב האנושי - לחצו כאן

למידע על קורס בינלאומי ללימוד העיצוב האנושי והעמקה בחוויה לחצו כאן


למאמרים על הדיזיין האנושי

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים